Mina 5 största förändringar med ViktVäktarna

Ingen har missat att jag kör ViktVäktarna och denna resan göra jag med min fina vän Jenny. Jenny har totalt gått ner 15,6 kg med ViktVäktarna och jag bad henne skriva ner “mina 5 största förändringar med ViktVäktarna”. Det gjorde hon såklart och jag vill passa på att dela den med er. Ni kan följa Jenny på hennes Instagram, hon har precis startat sin Instagram så hon är rätt ny.

Mina 5 största förändringar.

1. Jag har programmerat om min hjärna till..Jag vill, jag kan, jag ska!

2. Jag förbjuder inget i min kost, MEN jag gör medvetna val.

3. Jag har gjort träningen till en rolig del av min vardag! Det går t.ex. alldeles utmärkt att träna på en lekplats samtidigt som man leker med barnen. Endast fantasin sätter gränser!

4. Jag har ett klart mål vad jag vill nå för resultat av min viktresa och jag håller fokus genom att ha delmål. Viktigast för mig är att känna mig stark och hälsosam, inte att kunna köpa dom minsta storlekarna i kläder.

5. Jag är snäll mot mig själv! 

Listan kan bli hur lång som helst och man kan inte få med allt under Mina 5 största förändringar med Viktväktarna, utan det är dom största förändringarna. Men sen finns där små förändringar som man gör som blir stora i vardagen. En av dom fick jag tips från Jenny, nämligen att ha en mellanmålväska. Det är en liten mini väska som hon har med sig överallt, i den har hon mellanmål. Jag är så himla dålig på mellanmål och det kan gå hur lång tid som helst mellan mina måltid och då blir jag vrålhungrig. Men även jag har börjat köra på en mellanmålväska. Bra tips 🙂

Ni kan läsa om min resa med Viktväktarna under kategorin Viktväktarna (klick)

Ni hittar Jennys Instagram HÄR

Viktresa med Viktväktarna Viktresa med Viktväktarna

Följ:
Share:

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *